اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مصدومان سوانح جاده ای استان در نوروز ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

بهرامی در گفت وگو با ایسنا افزود: تعداد مصدومان سوانح جاده ای استان در نوروز امسال ۱۰۴درصد درمقایسه با مدت مشابه سال قبل خود افزایش یافته است.
وی تصریح کرد:  طی اجرای طرح نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفند سال ۹۹تا ۱۶ فروردین امسال ۹۹۸نفر در اثر تصادفات جاده ای و شهری مصدوم شده اند که این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته خود۴۸۷نفر بود.
بهرامی با اشاره به اینکه در نوروز امسال ۹۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در آذربایجان غربی فعال بوده، خاطر نشان کرد: در نوروز امسال ۱۳۶ نفر از مصدومان در محل مداوا شده و ۸۵۳ مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شده اند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید به اینکه در نوروز امسال ۴۸۰۴ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس  استان انجام شده که ۱۰درصد رشد را نشان می دهد، اظهارکرد: در مجموع از تعداد ماموریت های انجام شده توسط مرکز انجام شده  ۴۹۶ ماموریت تصادفی شهری و ۳۲۸ ماموریت تصادفی جاده ای بوده که درمقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ماموریت تصادف شهری ۹۷ونیم و ماموریت  تصادف جاده ای ۹۱درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست