اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : بانک قرض الحسنه مهر ایران – آذربایجان غربی در راستای حمایت از مدافعان سلامت در جهت درمان بیماری کرونا ۶۲۷ قلم تجیزات پزشکی شامل کپسول اکسیژن ، دستگاه ضد عفونی کننده ، دستگاه پالس اکسی متر ، دستگاه ترمومتر دیجیتال ، مانومتر و ترالی کپسول به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد ریال اهدا کرد .

جانشین قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۱۶۳ هزار و ۱۳ نفر در استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، ادامه داد: بدون شک در کنار لطف خدای متعال و تلاش کادر درمان  و سایر مجموعه ها برای ریشه کنی این بیماری چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی همگانی نیست.

ایرج محبی ضمن تقدیر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران خواستار مشارکت خیرین برای تجهیز بخش دیالیز بیمارستان  طالقانی ارومیه و غیره شد.

معاون بانک قرض الحسنه مهر ایران آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت : این تجهیزات به ارزش ریالی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان از طرف یکی از بانک‌های به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اهدا شده است.

بادپا افزود: این بانک در سطح کشور بیش از ۱۵ هزار قلم کالای پزشکی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان به مراکز درمانی اهدا کرده که از این مقدار ۶۲۷ قلم کالا به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان از آن مراکز بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی است.

گفتنی است از این تعداد اقلام بهداشتی ، ۵۶۱ قلم به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و ۶۶ قلم به دانشکده علوم پزشکی خوی اهدا شد.

این تجهیزات طی مراسمی که در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای استان و با حضور دکتر محبی جانشین ریاست قرارگاه دانشگاهی و بادپا معاون شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی اهدا گردید و لوح تقدیر دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از این اقدام خیر بانک مهر ایران تقدیم گردید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست