اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امروز سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

سردار حبیب شهسواری در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: مردم ایران اسلامی در آزمون‌های الهی بسیار سربلند بوده و بارها وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا را ثابت کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در ذهن و دل آزادی خواهان جهان، همه آنهایی که دلشان در تئوریزه کردن لیبرالیسم بود و می‌گفتند دین و دینداری افیون است شکست خوردند.

او با اشاره به بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی بیان کرد: امروز ایران اسلامی مرکز دنیاست، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها می‌مانند و اگر این حرم از بین رفت دیگر حرم‌ها هم نابود می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: جهان اسلامی نیازمند رهبری است، خوب می‌دانید منزه ترین عالم اسلامی که جهان را تکان داد خمینی کبیر بود و ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش این امت قرار داد، چه شیعیان و چه سنی‌ها باید به دور از اختلاف خیمه ولایت را رها نکنید.

سردار شهسواری گفت: اساس دشمنی با جمهوری اسلامی آتش زدن خیمه است و اگر این خیمه آسیب دید بیت الله الحرام، مدینه، کربلا، نجف و مشهد هم آسیب می‌بینند، شهیدی که شهادتش را دشمن را آنقدر به لرزه درآورد و ماندگار تاریخ است شهید سلیمانی عزیز ما بوده و شهادتش دنیا را به لرزه درآورده است.

سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور نیز در این آئین گرامیداشت گفت: در حالی است که استکبار جهانی رزمندگانی مثل حاج قاسم سلیمانی را که الگوی مقاومت و کمک به مظلومان و ستم دیدگان است را تروریست خوانده و در صدد ترور او بر می‌آید.

او ادامه داد: آمریکا می‌خواهد، ملت و مسئولان ایران همانند محمدرضا شاه پهلوی نوکر و سرسپرده آنها باشند اما آمریکا باید بداند، حکومتی که پشتوانه مردم را در اختیار دارد تسلیم نمی‌شود.

اوصانلو تصریح کرد: آمریکایی‌ها با گماردن نوکران خود در این کشور و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس، می‌خواستند در خاک ایران نفوذ داشته و در امورات داخلی آن دخالت داشته کنند اما سیل جمعیت در بهمن ماه سال ۵۷ همه آن سرمایه گذاری ها را با خودش برد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور در ادامه تصریح کرد: ایدئولوژی و تفکر امام خمینی انسان‌ساز بود و هدف و راهشان راه علی (ع) بود، زیر بار ظلم نمی‌رفتند، استقلال در رأی خواسته‌های آنها بود و همه چیز را برای خدا می‌خواستند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها نخست فکر می‌کردند با چند نفر نفوذی می‌توانند انقلاب را شکست دهند بنابراین کودتای نوژه و جنگ هشت ساله را به وجود آوردند. اما غافل از این بودند که خداوند برای این جنگ برنامه دارد و انسان‌هایی همانند قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید کاظمی در این نبرد ساخته شدند که هر کدام ستاره‌ای در تارک انقلاب هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، صحنه‌های حیرت‌انگیزی از عزاداری ملت‌ها در چند کشور، از جمله ایران و عراق، قاب رسانه‌های جهان را پر کرد، اما واقعیت این است که این مردم تنها کسانی نبودند که با شهادت حاج قاسم عزادار شدند. اقدام دولت ترامپ در ترور شهید سلیمانی فراتر از قتل یک نفر بود؛ در واقع کار آمریکا گل به خودی بود.

او تصریح کرد: با خاک یکسان کردن عین الاسد فقط یک سیلی بود و انتقام پابرجاست. اولین انتقام، رفتن آمریکایی‌ها از منطقه است. هر چند کفش شهید سلیمانی به سر صدها نفر مثل ترامپ می‌ارزند اما انتقام ما پابرجاست.

سردار اوصانلو بیان کرد: حاج قاسم در بحران‌ها و سختی‌ها بر خلاف دیگران ثابت‌قدم بود و انرژی پیدا می‌کرد و یکی از بزرگترین کارهای سردار سلیمانی تأسیس سپاه و ارتش جهانی در سوریه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست