اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه از برگزاری یادواره بانوان شهید اهل تسنن آذربایجان غربی در آینده نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن محمدی، صبح دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی یادواره بانوان شهید در ارومیه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی یکی از پنج استان درگیر در جنگ بود که شهدای بسیاری را تقدیم دفاع از این مرز و بوم کرده است.

وی افزود: در دفاع مقدس تمام اقشار جامعه اعم از مسلمان و غیرمسلمان، مرد و زن و کوچک و بزرگ با ایثار و شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کردند که این یکی از نقاط قوت مردم ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه ادامه داد: تعداد شهدای آذربایجان غربی در دفاع مقدس ۱۲ هزار نفر بوده که از این تعداد یک سوم از آنها از شهدای اهل تسنن استان هستند. در این میان نقش بانوان اهل تسنن نیز در دفاع مقدس پررنگ بود چرا که آنها نیز در پشت جبهه با انجام کارهای خدماتی و گاهی با حضور در خط مقدم جبهه کار پرستاری از رزمندگان را انجام می‌دادند.

محمدی تصریح کرد: برای این منظور یادواره بانوان شهیده اهل تسنن آذربایجان غربی برگزار می‌شود که در جلسات بعدی در مورد زمان و مکان این یادواره تصمیم‌گیری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست