اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی در همایش شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، فرمانداران و روسای ستادهای بزرگداشت شهرستانی در محل مصلی ارومیه برگزار شد با تبریک ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز فصل بازگشایی عرصه تعلیم و تربیت خاطر نشان ساخت : دفاع مقدس در این سرزمین و این استان تمام نشدنی نیست و مردم در همه سال های عمر پربرکت و پرفراز و نشیب انقلاب در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب و نظام بوده و هستند.

علی مصطفوی گفت : همه تلاش دشمن در این ۴۰ سال ایجاد ناامنی و شرارت و ایجاد تفرقه و شیطنت در گوشه گوشه این کشور و استان بوده ولی با لطف خدای متعال و همراهی مردمی و رهبری اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب همه آرزوهای خود را به گور برده و مردم همیشه پشتیبان انقلاب بوده اند.

وی بیان کرد : در حالی که چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب را جشن می گیریم که در این شرایط خاص تمام توان مدیریتی مسوولان استانی و شهرستانی برای پاسداشت این برنامه ها عملیاتی شده است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر اینکه خوشبختانه همدلی و همراهی مسوولان و کارگزاران نظام در این منطقه زبانزد خاص و عام است ؛ افزود : با مدیریت ارزشمند جناب آقای شهریاری استاندار محترم آذربایجان غربی اقدامات خوبی در راستای توسعه و تقویت حس همدلی استان در حال اجراست.

مصطفوی تاکید کرد : تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی امری واجب و وظیفه همه دستگاه ها و سازمان های دولتی وغیر دولتی است.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی منسجم تراز قبل همچون ید واحد و فارغ از جناح بندی درجهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست