اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ویژه مهاباد گفت : امسال باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران را عالمانه، هنرمندانه و بدون کم و کاست معرفی نماییم.

 ایرج شجاعی در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد اظهار داشت: تاکنون در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی کم گفته شده و دشمنان باید بدانند که رویای شکست جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

 وی ادامه داد: انقلاب ما در چهل سالگی به بلوغ رسیده و در فرهنگ اسلامی این چهل سال، سال شکوفایی و آغاز به کار خواهد بود. انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین حضرت محمد است و در میان مردم و از آن خود مردم است.

 شجاعی گفت: در ایام دهه فجر نمایشگاهی به منظور ارائه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که باید به صورت هنرمندانه و منطقه‌ای تبیین شود.

 وی با اشاره به اجلاس اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در لهستان افزود: هدف دشمن این است که انقلاب را به زانو بزند و این ناشی از عصبانیت آنهاست ما به کوری چشم آنها و به لطف خداوند از انقلابمان حمایت می‌کنیم و امسال چهلمین سالگرد این انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

فرماندار مهاباد از تمامی مسئولان ادارات خواست که در دهه فجر از تمامی ظرفیت شهرستان، مردم و رسانه‌ها برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده نمایند و گفت: امیدواریم مردم پاداش ما را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دهند.

او تصریح کرد: تاکنون برای پاسداری از این انقلاب هزینه های زیادی داده ایم بنابراین باید به آسیب شناسی اقدامات این چهل سال نیز بپردازیم.زیرا این انقلاب با اتکا به تقویت نقاط ضعف تداوم می یابد.

وی ضمن انتقاد از مدیران ضعیف گفت : مدیران باید در امور اداری خود مدبر باشند و با قدرت عمل کنند تسهیل گری وظیفه مدیران است و ارجاع هر امری به مدیران کل قابل قبول نیست.

در این جلسه مدیر صدا و سیمای مهاباد هم با اشاره به ویژگی نخبه پروری و دانشمند پروری نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با مقایسه قبل و بعد از انقلاب می‌توان به حضور چشمگیر زنان در عرصه های شغلی و تحصیلی پی برد.

بهرام قوی بنیه ادامه داد: این ویژگی مثبت در جمهوری اسلامی منجر به افزایش فارغ التحصیلان زن در رشته‌های مختلف دانشگاهی شده که بر خلاف رژیم پهلوی که سعی داشت تا علم و دانش را در اختیار طبقات خاصی قرار دهد و آن را محصور کند.

وی در خصوص برنامه های تهیه شده در دهه فجر گفت : امسال صدا و سیمای مرکز مهاباد به تهیه مستند زندگی ۱۷ شهید سال ۵۷ در مهاباد اقدام کرده و همچنین ۳ مستند فاخر در خصوص زندگی شهید امینی، شهید شهریکندی و شهید اسماعیل شجاعی اولین شهید مدافع حرم در آذربایجان غربی پرداخته است.

در پایان جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات صدو و سیمای مرکز مهاباد برگزار شد، از زحمات ۹ ساله مومن پور رییس هلال احمر مهاباد قدردانی و سید منصور صداقت به عنوان مدیر جدید هلال احمر مهاباد معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست