اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تعداد، کل واکسن های تزریق شده در استان به ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار دُز رسیده که ۲ میلیون و ۴۵۷ هزار دُز مربوط به نوبت اول بوده است

محمدامین ولیزاد با بیان اینکه باید برای مقابله با سویه جدید کرونا “امیکرون”، تزریق دُز سوم تسریع یابد، افزود: ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ نفر در استان، دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این روند با سرعت ادامه دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۵ هزار دُز واکسن در استان تزریق شد که با به انجام رسیدن این تعداد، کل واکسن های تزریق شده در استان به چهار میلیون و ۹۶۰ هزار دُز رسید.

ولیزاد بیان کرد: از کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان، ۲ میلیون و ۴۵۷ هزار دُز مربوط به نوبت اول بوده است. البته تاکنون علاوه بر ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار دُز دوم بوده است.

او افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت، همه افراد بالای ۱۲ سال در استان می توانند در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت دُزهای اول و دوم واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین افراد بالای ۱۸ سال می توانند پس از گذشت سه ماه از دُز دوم، نوبت سوم واکسن را تزریق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست