اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص ۶۵۰۰ دز واکسن دیگر به استان، گفت: این تعداد واکسن تا ۲۴ ساعت آینده وارد استان شده و آماده تزریق خواهد بود.

علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با بیان اینکه خوشبختانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان ناشی از کرونا در طول یک ماه اخیر در استان کاهشی بوده است، اظهار کرد: برای حفظ این روند و رسیدن به عدد صفر بایستی دستورالعمل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش رعایت شود.

وی با بیان اینکه ۶۵۰۰ دز واکسن دیگر تا ۲۴ ساعت آینده به استان وارد می‌شود، عنوان کرد: ۵۰ درصد از این میزان مربوط به تولیدات داخلی است و ۵۰ درصد دیگر از واردات از سایر کشورهای مقصد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: صحنه‌ای دیگر از تاریخ ایران اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه ثبت و ضبط می‌شود که نشان از وحدت و همدلی کشور عزیزمان خواهد بود.

مصطفوی انتخابات را از ضروریات و اساس‌های نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی با ۶۰ هزار نیروی انسانی در جهت تسریع روند رأی گیری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، عنوان کرد: برای هر شعبه یک رابط بهداشتی در نظر گرفته‌شده تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. همچنین امکانات بهداشتی لازم در شعب نیز در نظر گرفته‌شده تا هیچ تهدیدی از بابت ابتلا به کرونا هم‌میهنان عزیز را تهدید نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از بد اخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته در سطح استان و ارومیه، افزود: مسئولیت این مباحث بر عهده نامزد و نماینده قانونی وی است و در همین راستا تاکنون ۱۷ پرونده در همین راستا تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی  همچنین گفت: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده دارند.

علی مصطفوی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده و استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه است.

وی ادامه داد: برای انتخابات پیش رو تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان‌غربی، پیش بینی شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.

مصطفوی افزود: تعداد یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سالجاری و شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران بهداشتی در حوزه‌های اخذ رأی حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

مصطفوی با اشاره به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در مأیوس کردن مردم ایران اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با القای فضای ناامیدی در کشور قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند و این در حالی است که مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشنان را مأیوس و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست