اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  شهردار ارومیه گفت: لایحه اصلاحیه ۴۶ میلیارد تومانی بودجه والیبال از سوی شهرداری با اکثریت آرای اعضای شورا مورد تصویب واقع شد.

حسین مهدی‌زاده با اشاره به اهتمام مدیریت شهری در خصوص حل موانع موجود در زمینه والیبال؛ افزود: لایحه اصلاحیه ۴۶ میلیارد تومانی بودجه والیبال از سوی شهرداری تهیه و به شورای اسلامی شهر ارومیه ارائه شده که خوشبختانه با اکثریت آرای اعضای شورا مورد تصویب واقع شد.

او با اشاره به محدودیت‌ها و موانع تیم‌داری شهرداری ها از سوی وزارت کشور ادامه داد: به دنبال رفع موانع والیبال شهرداری هستیم و همچنان با جدیت لازم موضوع را از مراجع و مبادی ذیربط پیگیری می‌کنیم.

شهردار ارومیه گفت: در شرایط فعلی محدودیت‌های بخشنامه وزارت کشور به قوت خود باقی است به عنوان یک موضوعی که بایستی حل بشود پیگیر موضوع هستیم اما جواب نه را نمی خواهیم بگیریم بلکه می خواهیم جواب مثبت بگیریم و فعلاً ذیل سازمان فرهنگی می‌توانیم بحث تیمداری والیبال را ادامه بدهیم.

تا کنون انتقادات فراوانی متوجه تیمداری شهرداری ارومیه شده است. اولا اینکه هزینه کرد‌ شهرداری برای تیم والیبال هیچگاه شفاف بیان نشده و دوما اساسنامه آن تا به امروز از سوی هیات تطبیق فرمانداری ارومیه تایید نشده و عملا یک تیم در زیر مجموعه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری است.

بهار امسال رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست ۳ نفر از متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه خبر داد و گفته بود: در این پرونده متهمان به اتهام مشارکت در اختلاس و تضییع اموال عمومی تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از تحقیقات مقدماتی در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه قرار جلب به دادرسی و متعاقب آن کیفرخواست ۳ نفر از متهمان اصلی این پرونده صادر و پرونده جهت ادامه رسیدگی و صدور حکم به محاکم ارومیه ارسال گردید.

سال گذشته رییس کل دادگستری استان طی دستوری، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها را خواستار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست