اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

سردار حبیب شهسواری در گفت و گو با ایسنا از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این مهم با همکاری و مشارکت خیرین و با همت بسیج سازندگی آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

وی به مشارکت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۵۰۰۰ بسته معیشتی با ۸۰ هزار پرس غذای گرم در بین اقشار بی‌بضاعت ارومیه توزیع می‌شود.

این مسئول ارزش مادی هر بسته معیشتی را بالای ۵۵۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: با همراهی خیرین و مردم نیکوکار استان در تلاش هستیم، که بسته‌های پروتئینی غنی در بین نیازمندان توزیع کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: پیش بینی کرده‌ایم، چنانچه خیرین همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند، بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شود.

سردار شهسواری در بخش پایانی سخنان خود ضمن اینکه فرا رسیدن سالگرد شهادت جانسوز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد، بیان داشت: دشمنان این مرز و بوم با شهادت رساندن این اسطوره تقوا، ایثار و جهاد یک بار دیگر دشمنی خود با ملت ما را اثبات کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست