اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید معیار اصلی برای انتخاب فرد اصلح را ولایتمداری قرار دهیم و پیرو راه ولایت و انقلاب اسلامی بودن را مدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به ایام انتخابات، تاکید کرد: با نزدیکی به ایام انتخابات شاهد افزایش فتنه‌ها هستیم، در این مدت باید بصیرت واقعی داشته باشیم و نسبت به همراهی با افراد همراه ولایت و دارندگان تدبیر واقعی اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید به قومیت و چنین چیزهایی در انتخاب فرد اصلح توجه کرد خداترسی باید سرلوحه انتخاب باشد اضافه کرد: بر اساس بیانات و معیارهای امام (ره) و رهبر انقلاب، مجلس باید محل معنویت و تقوا باشد. افراد ساده زیست و دارندگان زندگی در سطح معمول باید وارد مجلس شوند. نداشتن فساد مالی، اخلاقی و سیاسی باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در خصوص جبهه‌گیری برخی افراد علیه شورای نگهبان، گفت: جای سوال است که چرا افرادی که چندین دوره با انتخابات وارد عرصه سیاست شده‌اند، امروز علیه شورای نگهبان حرف می‌زنند؟ حمایت از شورای نگهبان وظیفه همه و به ویژه مسئولان است.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: با نزدیکی به ایام انتخابات شاهد افزایش فتنه‌ها هستیم، در این مدت باید بصیرت واقعی داشته باشیم و نسبت به همراهی با افراد همراه ولایت و دارندگان تدبیر واقعی اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه نفوذ دشمن در طول تاریخ اسلام باعث انحراف مردم و در نتیجه شکست شده که باید با درس گرفتن از آن‌ها در برابر دشمن بایستیم ادامه داد: ایستادگی در برابر تحریف تاریخ انقلاب ضروری است.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: در دهه فجر آنچه مهم است، بیان خاطرات و دلایل مبارزه مردم علیه طاغوت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه گذشته انقلاب باید برای نسل جدید توضیح داده شود تا از تحریف تاریخ و عقاید امام (ره) جلوگیری شود عنوان کرد: تحریف تاریخ انقلاب و به انحراف کشاندن راه امام (ره) و انقلاب توطئه قدیمی و همیشگی دشمن است که نتیجه آن سیلی خوردن مردم خواهد بود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در دهه فجر مباحث مربوط به انحراف‌های دوره شاهنشاهی و نیز استقلال و آزادی مردم با پیروزی جمهوری اسلامی ایران بیان شود افزود: در دوران رژیم شاهنشاهی تمام مسائل کشور با هدایت آمریکا و شوروی بود، اما امروزه استقلال واقعی کشور را می‌بینیم که در برابر تمام مستکبران و زورگویان ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست