اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال ۸۸۷ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد سیستم آموزش و پرورش استان شدند.

تورج سلیمان زاده در این خصوص افزود: یکهزار و ۵۱۵ نفر نیز از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ در حال طی فرایند مصاحبه هستند.

او بیان کرد: اقدامات اولیه تعیین تکلیف سه هزار و ۴۰۰ نفر از مشمولین تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس صورت گرفته که از این تعداد یکهزار و ۳۹۳ نفر جهت طی دوره های مهارت آموزی به دانشگاه های مجری معرفی شده اند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال نیز از محل درآمدهای عوارض شهرداری در استان جهت تعمیرات جزئی مدارس در اختیار مناطق و شهرستان های تابعه قرار گرفته است.

سلیمان زاده اضافه کرد: در سالجاری به منظور تجهیز مدارس به میزان ۶۷۰ میلیارد ریال تجهیزات از قبیل میز، نیکمت، تک صندلی دانش آموزی، میز و صندلی معلم خریداری و در اختیار مناطق قرار گرفته است.

او اظهار داشت: در راستای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی به منظور افزایش ضریب امنیت استفاده از تجهیزات گرمایشی ۸۲ میلیون ریال اختصاص یافته است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: به منظور کیفیت بخشی و تأمین هزینه های جاری طی هفت مرحله بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال سرانه دانش آموزی به حساب مدارس استان واریز شده است.

سلیمان زاده گفت: در راستای طرح جامع حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دانش آموزان از قبیل یارانه دفترچه، ایاب و ذهاب، امور رفاهی و تغذیه ۸۳ میلیارد ریال در اختیار مناطق قرار گرفته است تا در راستای اهداف طرح و افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان هزینه شود.

او ادامه داد: در جهت تجهیز خوابگاه های دانش آموزی در قالب اسناد خزانه اسلامی به میزان ۲۰ میلیارد ریال در اختیار مناطق قرار گرفته و نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز خوابگاه اقدام کرده اند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پایان گفت: به منظور توسعه مراکز درمانی و رفاهی فرهنگیان در سالجاری ۲ مرکز مجهز در شهرستان های میاندوآب و سلماس افتتاح شده و یک مرکز نیز در شهرستان نقده در حال اقدام است و بخش قلب و آزمایشگاه مراکز درمانی شهرستان های خوی و ارومیه نیز توسعه یافته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست