اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در کانون جوانان بسیج برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با حضور فرماندهان و مسئولان استانی و شهرستانی و نیز تعدادی از بسیجیان در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

سردار حبیب شهسواری در این مراسم خطاب به کاندیداهای مجلس و جریان های سیاسی و افراد مختلف اظهار داشت:  خط قرمز ما ورود بحث قومیت است و اجازه نمی‌دهیم این بستر آرامشی که با آغشته شدن خون شیعه و سنی به دست آمده، توسط اغیار دوست‌نما خدشه‌دار شود.

او با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی ملت ایران را خالق تاریخ و حماسه های بزرگ عنوان کرد و گفت: این مردم در بحران ها چون کوه و در کار و تلاش از هیچ ایثاری دریغ نمی کنند بطوریکه تاریخ پر تلاطم انقلاب مزین به حضور این ملت استوار و ولایت پذیر است.

شهسواری با بیان اینکه ملت با بصیریت ایران باحضور درحماسه ۹ دی ۸۸ آخرین میخ را بر تابوت فتنه و فتنه‌گران کوبیدند افزود: امروز نیز با اقتدار این امت و ولایت پذیری شان و به واسطه خون شهدا و خانواده های شهدا بار دیگر همه حیله ها و توطئه های دشمنان نقش برآب می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد گفت: از ایشان بعد از ۳۶ سال خدمت صادقانه، خالصانه و بسیجی وار که در همه مسولیت ها همراه با مردم بوده سپاس گذارم.

او افزود: از این پس شما این مسولیت بزرگ را بر عهده مسول دیگر می نهید و در مسولیت بزرگتر در تربیت و آموزش نسل جدید در فرماندهی مرکز آموزش مالک اشتر عهده دار مسولیت خواهید بود.

طی این مراسم، از زحمات سرهنگ “کریم علی نژاد” تجلیل و سرهنگ “قهرمان عیوضلو” به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست