اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه : برای رشد و توسعه اقتصاد،نیاز به سرمایه‌گذار بوده و برای سرمایه‌گذاری نیاز به سرمایه در گردش بوده، ولی متاسفانه نظام بانکی کشور از این آهنگ دور است. حسن انتظار،در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده و شایسته تقدیر آذربایجان غربی، گفت:متاسفانه با مشکلاتی که در برنامه‌ریزی‌های کشوری به‌وجود آمده،به اهداف خود نخواهیم رسید،چراکه عملا جلوی تولید گرفته شده است.

وی با اشاره به اوضاع کنونی قیمت و قیمت‌گذاری خاطرنشان کرد: اقتصاد دستور نمی‌پذیرد و نمی‌توان جلوی صادرات و توزیع را گرفت و باید موانع را در این زمینه از میان برداشت.

انتظار افزود: برای رشد و توسعه اقتصاد، نیاز به سرمایه‌گذار بوده و برای سرمایه‌گذاری نیاز به سرمایه در گردش بوده ولی متاسفانه نظام بانکی کشور از این آهنگ دور بوده و با این اوضاع نمی‌توان در این مسیر قدم برداشت.

وی با اشاره به اینکه وضعیت صنعت،صادرات و کشاورزی استان با مشکلات بسیاری مواجه است، یادآور شد: توسعه اقتصادی ملزم به افزایش برقراری ارتباط با اتاق‌‌های بازرگانی کشورهای مجاور بوده و این ارتباطات باید تقویت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست