اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کاهش ۷ درصدی تلفات مجوع محورهای برون شهری و روستایی در هفت ماهه اول سال جاری خبر داد.

ارسلان شکری گفت : درهفت ماهه نخست سال جاری در مجموع کاهش ۷ درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی استان را شاهد هستیم.

او ادامه داد: تعداد تلفات محورهای برون شهری در هفت ماهه نخست امسال ۲۳۹ نفر بوده که با توجه به نسبت مدت مشابه سال قبل یعنی ۲۷۵ نفر از کاهش ۱۳ درصدی تلفات حکایت دارد.

وی افزود: در مهر ماه سال جاری تعداد تلفات محورهای روستایی ۲ نفر بود که طبق آمار مدت مشابه سال قبل این تعداد ۵۰ درصد کاهش را نشان میدهد.

شکری بیشترین تعداد تلفات مجموع محورهای روستایی و برون شهری در مهرماه سال جاری را در شهرستان میاندوآب با ۷ نفر فوتی اعلام کرد و گفت: طبق آمار پزشکی قانونی در شهرستان ارومیه شاهد کاهش ۴۰ درصدی تعداد فوتی ها در مقایسه با مهر ماه سال گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآورشد: سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی چراغ راهنمای رانندگان و مسافران در محورهای مواصلاتی استان است که میتوان قبل از سفر از وضعیت جاده ها با خبر شد.

وی رعایت سرعت مطمئنه ، اطمینان کامل از عدم نقص و ایمنی کامل وسیله نقلیه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را از الزامات تردد در محورهای مواصلاتی خواند و گفت: امید است با همکاری رانندگان، مسافرین و پلیس راه شاهد کاهش بیش از پیش آمار تلفات جاده ای در استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست