اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حکم استاندار آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری شهرستان خوى منصوب شد

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، طى حکمى  « ذبیح اله کاظمی اطهر » را به عنوان « سرپرست فرمانداری شهرستان خوى » منصوب کرد.

سوابق: فرماندار سردشت

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت همگام و همدوش برای حل مشکلات مردم تلاش شبانه روزی می کنند.

عادل نجف زاده امروز ۲۸ اسفند در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوی با بیان اینکه مجلس در حوزه قانون گذاری و دولت در حوزه اجرایی عزم خودشان را برای توسعه و ترقی کشور جزم کرده اند، ضمن قدردانی از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در توسعه همه جانبه استان تصریح کرد : شهرخوی با داشتن سابقه تمدنی ۷ هزار ساله و با داشتن اتحاد و وحدت بین مسئولین می تواند به قطب اقتصادی ،تجاری و علمی کشور تبدیل شود.

نجف زاده ادامه داد : تعامل استاندار با نمایندگان استان به قدری بالا است که هدفی جز رفع موانع و حل مشکلات مردم وجود ندارد.

وی سال ۱۴۰۱ را سال حضور وزرا و مسئولین کشوری در شهرستان خوی اعلام کرد و گفت : در هشتم فروردین سال جدید میزبان معاون وزیر راه و شهرسازی هستیم تا مقدمات افتتاح باشکوه  پایانه بزرگ مرز رازی بررسی شود.

نماینده خوی و چایپاره در مجلس کار جهادی را تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی عنوان کرد و گفت : در مدت نزدیک به ۲ سال از دوره نمایندگی ام کار جهادی را سرلوحه خود قرار دادیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه گلخانه ای و شهرک مرغ با اعتبارات هزاران میلیاردی را نشان عزم جدی برای سرمایه گذاری و رفع مشکل بیکاری در شهرستان اعلام کرد و گفت : در سال جدید این روند با شدت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام قاسم خانی، امام جمعه خوی نیز در این مراسم بابیان اینکه کار جهادی و حل مشکلات مردم باید در سرلوحه کارهای مسئول  قرار گیرد، تکریم ارباب رجوع ،حل مشکلات اقتصادی و پیگیری به موقع مشکلات را از دیگر وظایف مسئولین عنوان کرد.

وی بااشاره به اینکه مسئولین و مدیران شهرستانی باید بومی منطقه و یا ساکن در محل خدمت خود باشند، گفت: ضروری است افراد کاردان و کاربلد با روحیه جهادی در پست های مدیریتی قرار گیرند.

عباسی، فرماندار سابق خوی نیز در این مراسم بابیان اینکه امسال نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان در خوی سرمایه گذاری صورت گرفته است،اظهار کرد: با وجود تحریم های کمرشکن و بیماری کرونا در تمامی حوزه ها هیچ پروژه ای در خوی تعطیل نشده که این نشان دهنده تلاش و عزم جدی نماینده و مسئولین برای توسعه و پیشرفت و حل مشکلات مردم شهرستان خوی است.

وی تصریح کرد : مناطق زلزله زده قطور با قدرت تمام بازسازی شدند و حدود ۳۵۰۰ خانه مسکونی در این مناطق بصورت ایمن و مطابق استانداردهای به روز ساختمان احداث و تحویل مردم زلزله زده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست