اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ارومیه گفت: بر اساس اعلام شورای نگهبان برای انتخابات مجلس یازدهم در ارومیه، صلاحیت ۷۰ نفر تأیید نهایی شد.

علیرضا ملامحمدی زاده در یک نشست خبری اظهار داشت: امروز لیست نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اطلاع رسانی می‌شود اما فعلاً بارگزاری خاصی برای صدور آگهی ثبت نام انجام نشده است.

او ادامه داد: از ۱۵۳ نفر کاندیدای ثبت نامی از شهرستان ارومیه برای انتخابات مجلس یازدهم صلاحیت ۷۰‌ نفر تایید نهایی شده و ۲ نفر نیز با تغییر حوزه انتخابیه به ماکو و آذربایجان شرقی و یک نفر از تهران به ارومیه انجام شده که لیست نهایی امروز اعلام می شود.

فرماندار ارومیه گفت: ۵۰۱ شعبه در سطح شهرستان برای اخذ رای در نظر گرفته شده که نسبت به دوره گذشته ۹۸ صندوق اخذ رأی افزایش یافته است.

او افزود: ۱۱۱ شعبه در بخش مرکزی، ۴۱ شعبه در بخش سیلوانا، ۴۰ شعبه در بخش نازلو، ۳۳ صندوق در بخش صومای برادوست، ۲۶ صندوق در بخش انزل و ۲۴۴ صندوق در خود شهر ارومیه  و ۶ شعبه مخصوص اقلیت های مذهبی مستقر می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ارومیه بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه همچنین ۲۴۷صندوق ثابت،۱۲ صندوق سیار و در حوزه روستایی نیز ۹۵ صندوق روستایی ثابت و ۱۴۷ صندوق سیار برای جمع آوری آرا در نظر گرفته شده اند.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه تاکنون ۳۱ تخلف انتخاباتی به هیئت نظارت گزارش شده است، تصریح کرد: بیشتر آنها مربوط به تخلفات زودهنگام است قطعا هر گونه فعالیت انتخاباتی کاندیداها و ستادهایشان به بهانه افتتاح ستاد قبل از ساعت ۲۴ امشب ۲۴ بهمن ماه تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و تخلفات به مسئولان قضائی گزارش می‌شود.

فرماندار ارومیه گفت: ۶۵ نقطه و ۱۱۸‌ دیوار سفید در شهر برای تبلیغات رایگان کاندیداهای مجلس یازدهم در نظر گرفته شده است و طبق مقررات، الصاق تبلیغات در روی ماشین ها، اجرای کارناوال تبلیغاتی، دیوار نویسی و تبلیغ در تلویزیون های شهری ممنوع است.

او در پایان با تاکید بر اینکه مباحث قومیتى خط قرمز ما است، تاکید کرد: نظارت ها بر نوع تبلیغات نامزدها انجام می گیرد و مباحث قومیتى و ورود به آن خط قرمز ما خواهد بود و از رسانه ها انتظار داریم وارد مباحث قومیتی نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست