اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبری، مرد عمل، سرباز ولایت بود و چون برای خدا همه را دوست داشت، همه نیز او را دوست می‌داشتند.

سردار حبیب شهسواری در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه سردار سلیمانی یک ذخیره الهی برای نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی است، افزود: معنویت، فضیلت، جهاد، ایثار و شهادت همه در وجود سردار دل‌ها تجمیع شده بود.

سردار شهسواری افزود: قبولی امت در آزمون حماسه ساز ۹ دی بود و امروز مراسم سردار دلهاست که ذخیره الهی و یک‌تجمیع معنویت و فضیلت و رزم و جهاد ایثار و شهادت بود که خداوند او را از دفاع مقدس برای این نسل ذخیره کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود، سلیمانی یک مکتب بود که راه او توسط همین جوانان ادامه خواهد یافت. سردار سلیمانی فرمانده‌ای بود که نمی‌خواست دیده شود، اما چون برای خدا قدم بر می‌داشت خدا خواست او دیده شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبری، مرد عمل، سرباز ولایت بود و چون برای خدا همه را دوست داشت، همه نیز او را دوست می‌داشتند.

او با بیان اینکه امروز نام و آوازه و یاد و خاطره شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به گوش می‌رسد، اظهار کرد: عشق به سردار سلیمانی در تمام دنیا موج می‌زند و جهان از مراسم تشییع شهید سلیمانی مات و مبهوت ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست