اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در هفته دولت امسال ۶۸۳ پروژه عمرانی با ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

یاسر رهبردین در جلسه شورای اداری استان که باذحضور استاندار، معاونین و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با ارائه گزارشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان، افزود: در هفته دولت امسال ۶۸۳ پروژه عمرانی با ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

وی با اعلام اینکه مقدمات ساخت ۴۰ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان فرام شده، خاطرنشان کرد: از ۶۸۳ پروژه عمرانی هفته دولت امسال، ۶۰۰ پروژه افتتاح و ۸۳ پروژه نیز براساس نیازهای منطقه کلنگ زنی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تحرک چشمگیر بخش های مختلف عمرانی استان نیز خبر داده و افزود: تحرک در حوزه عمرانی استان را می توان در حوزه هایی چون راه، نهضت ملی مسکن، اقدامات بنیاد مسکن در روستاها و … مشاهده کرد.

رهبردین همچنین با اشاره به اجرای طرح هادی در ۹۰ روستای استان، یادآور شد: در طول یک سال اخیر شاهد اتمام ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و گازرسانی به ۱۹۴ روستا بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست