اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مسیرهای منتهی به حاشیه دریاچه ارومیه همچنان برای حضور گردشگران بسته است.

 مختار خانی ظهر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر خود با مسؤولان آذربایجان‌شرقی پیرامون محدودیت حضور گردشگران در دریاچه ارومیه، اظهار کرد: به همراه مسؤولان استان همجوار و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و نیز اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا، از محل‌های تردد مردم به پارک ملی دریاچه ارومیه بازدید شد.

وی ادامه داد: در این دیدار مقرر شد به طور موقت مسیرهای دسترسی به حاشیه دریاچه از سمت آذربایجان شرقی نیز به مانند حوزه استحفاظی آذربایجان‌غربی توسط نیوجرسی مسدود و از ورود مردم به پهنه آبی دریاچه جلوگیری شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه از عموم مردم در خواست کرد، برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا از هر گونه شنای گروهی در دریاچه ارومیه خودداری کنند.

خانی با بیان اینکه خود مراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام در زمینه مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا است، بیان کرد: امیدواریم محدودیت‌های جدید اعمال شده منجر به خروج آذربایجان‌غربی از وضعیت هشدار کرونایی شود.

اوایل تیرماه سال‌جاری نیز فرماندار ارومیه خبر از محدودیت بازدید از دریاچه ارومیه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست