اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ویژه مهاباد گفت: برای نخستین بار در آذربایجان‌غربی، کابین ضدعفونی‌کننده خودروها به همت یکی از خیران در یکی از محورهای ورودی پرتردد این شهرستان نصب و راه‌اندازی شد.

ایرج شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار کردپرس افزود: این کابین ضدعفونی‌کننده و ضدویروس کرونا ساخت گروه فنی «هلدینگ کیوان مرغ پرطلای» مهاباد است که در سه‌راهی برهان در جاده مهاباد به میاندوآب نصب و از روز گذشته اقدام به گندزدایی خودروهای عبوری می‌کند.

او با اشاره به اینکه کنترل مبادی ورودی به مهاباد طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود، ادامه داد: این دستگاه تمام اتوماتیک کلیه خودروهای سواری و باری که قصد ورود به شهر مهاباد را دارند گندزدایی و ضدعفونی خواهد کرد و همه خودروها موظف به عبور از آن هستند.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: با نصب این دستگاه، مهاباد اولین شهرستان در سطح استان و منطقه خواهد بود که خودروهای ورودی قبل از وارد شدن به مناطق شهری، به صورت خودکار و با سرعت بالا کاملا ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.

او اظهار کرد: شرکت‌های خصوصی پیش از این و طی روزهای گذشته نیز در چندین نوبت محلول ضدعفونی تهیه و به صورت رایگان در اختیار ستاد مقابله با کرونا شهرستان قرار داده است.

شجاعی گفت: در پی اعلام وضعیت ویژه در بوکان، شرکت شروین مهاباد، بخش خصوصی در مرحله اول، ٩٠٠ بطری محلول ضدعفونی کننده، جهت توزیع رایگان در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی،  به فرمانداری این شهرستان ارسال و در مرحله بعد، ٩٠٠ بطری دیگر هم ارسال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست