اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از وقوع انفجار دوم در گردنه کلیج جهت حذف مانع احداث بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین خبر داد.

سیدمحسن حمزه‌لو گفت: این عملیات با استفاده از ۱۰ تن باروت انجام شد تا روند توسعه مسیر در کیلومتر ۲۵ محور نقده – پیرانشهر سرعت یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: همزمان با این عملیات، بهسازی مسیر در ۶۰ کیلومتری بزرگراه نقده – پیرانشهر – تمرچین در حال انجام است و بخشی از جاده برای راحتی تردد زائران اربعین بازگشایی شده است.

او ادامه داد: توسعه و احداث بزرگراه نقده_پیرانشهر_تمرچین به اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین و در راستای دیپلماسی منطقه اثربخش است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مرحله نخست انفجار ترانشه گردنه کولیج یک ماه قبل انجام شده بود که در آن با کار گذاشتن ۱۰ تن باروت در ترانشه انجام شد تا روند توسعه مسیر در کیلومتر ۲۵ بزرگراه بین‌المللی نقده_پیرانشهر_تمرچین با سرعت انجام گیرد.

حمزه لو گفت: با انجام عملیات انفجار ترانشه، زمان پروژه احداث بزرگراه بین‌المللی نقده – پیرانشهر-تمرچین به مدت یکسال کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست