اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در مرزهای استان توسط مرزبانان خبر داد.

سردار حسین خانی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیات های موفق مرزبانان استان در نوار مرز در تشریح این خبر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان استان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی طی چند عملیات موفق توانستند تعداد ۳ دستگاه خودرو و ۱۹ راس دواب(‌ حیوانات سواری و بارکش) حامل کالای قاچاق را توقیف و مقادیر قابل توجهی ازجمله تعداد ۴۴۳ هزار و ۶۸۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۶۹۱ عدد انواع قطعات خودروهای سنگین و سبک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان با بیان ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ریالی کالاهای مکشوفه خاطر نشان کرد: در این راستا ۴ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان استان  همواره ضمن نظارت و کنترل مداوم و مستمر بر نوار مرز در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار مناطق مرزی با جرایم مرزی مخصوصا در حوزه ترددات غیر مجاز و انواع قاچاق به جد مقابله و برخورد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست