اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صبح امروز در حالی مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی،  مدیرکل آموزش و پرورش استان و خانواده این مجموعه برگزار شد که حتی یک مدیر کشوری برای این مراسم حضور نداشت و این مهم مورد انتقاد آیدین رحمانی که سابقه مدیریت در این مجموعه را داشت، قرار گرفت و اعلام کرد ؛ مدیران ارشد کشوری سازمان تاکنون در مراسم تودیع و معارفه هیچکدام از مدیران در چند سال گذشته حضور نداشته و مراسم تکریمی برای مدیرانش برگزار نکرده و این جای گله دارد.

البته ناگفته نماند که ابراهیم محمدی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت : هر چند نوسازی مدارس و آموزش و پرورش دو روی یک سکه هستند به رغم برخی شایعات و حاشیه ها هیچ مشورتی با این مجموعه انجام نگرفته ولی اداره کل با تمام توان در خدمت نوسازی است چون متولی استفاده از تولیدات این اداره خود آموزش و پرورش است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم تاکید کرد : پرهیز از حواشی و جلوگیری از هرگونه اختلاف در بدنه اداری جزو وظایف اصلی یک مدیر در مجموعه است که از مدیرکل جدید انتظار می رود.

آیدین رحمانی با اشاره به رسالت مهم نوسازی مدارس برای ساخت مدرسه سازی در استان خاطرنشان ساخت : هر چند در حوزه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی مدیرانی در عرصه ملی و استانی داریم ولی آذربایجان غربی جزو محدود استان های ست که یک بانو را برای مدیرکل آنهم در حوزه فنی انتخاب می کند و این نشان از توجه ویژه مدیریت استانی به حوزه بانوان می باشد.

در پایان مراسم از زحمات ۹ ماهه علی مناف زاده تقدیر و سپیده قاسمی به عنوان مدیر کل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس‌ آذربایجان غربی معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست