اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۹۷ درصد معلمان استان نیز واکسن کرونا دریافت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

جواد جنگی با اشاره به تداوم روند واکسیناسیون دانش آموزان استان اظهار کرد: ۹۱ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال و ۳۷ درصد دانش آموزان پنج تا ۱۲ سال در این استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه از نظر رنگبندی کرونایی وضعیت زرد در اغلب شهرهای استان ثبت شده است، افزود: از چهاردهم فروردین تمام فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس‌های درس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام کرونا آموزش و تربیت دچار خسران و آسیب شده و لازم است تا بخشی از آسیب وارده به این بخش در فرصت باقی مانده با حضوری شدن آموزش، جبران شود.

جنگی تاکید کرد: پشتیبانی اولیا و خانواده ها در این زمینه لازم است ضمن اینکه زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس نیز آماده است.

وی با اشاره به پرداخت‌های مطلوب انجام شده در زمینه معوقات معلمان گفت: پرداخت حق التدریس معلمان در حال انجام است و فقط پرداختی ۲ ماه بهمن و اسفند باقی مانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: پرداخت‌های صورت گرفته اخیر، در حوزه سرانه مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی و هنرستانها بسیار امیدبخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست