اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: تامین نیروی کار مورد نیاز شرکت های دانش بنیان باید مورد توجه قرار گیرد زیرا آذربایجان غربی دارای ظرفیت‌های فراوان در تربیت نیروی کار است

محمد سلیم عباسی در مراسم افتتاح محصولات جدید فناورانه، اظهار کرد: در کنار توسعه شرکت های دانش بنیان باید تامین نیروی کار مورد نیاز شرکت های دانش بنیان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه ای استان در تلاش است نیروی کار مورد نیاز شرکت های دانش بنیان را با استفاده از پتانسیل ها و مربی های توانمند فراهم کند، تصریح کرد: داشتن نیروی کار ماهر زمینه ساز شکل گیری ایده های خلاق فناورانه است.

عباسی با اشاره به اینکه در کشور ۴نوع آموزشگاه در سطح فنی و حرفه ای وجود دارد که سطح یک بالاترین این سطوح است که نیروی کار تربیت می کنند، خاطر نشان کرد: از ۱۰ آموزشگاه برتر سطح یک فنی و حرفه ای کشور ۲ مورد در آذربایجان غربی فعالیت دارد که نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای استان در تربیت نیروی کار است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به استعداد های بکر و عالی در استان اظهار کرد: بااستفاده از دنیای فناورانه و دانش بنیان می توان از این ظرفیت بیشمار در جهت توسعه اقتصادی بهره برد اما متاسفانه تاکنون بطور شایسته از ظرفیت های استان بهره نبرده ایم و آنگونه که باید آنها را به دنیا معرفی نکرده ایم.

عباسی یاد آور شد: می توان با ورود شرکت های دانش بنیان و فناورانه از ظرفیت جغرافیایی، تاریخی و طبیعی استان بهره برد و اشتغال زایی کرد.

وی خاطر نشان کرد: با ورود شرکت های دانش بنیان به اقتصاد کشور میتوان به ارزش افزوده و بهره وری چند صد برابری رسید.

لازم به توضیح است، در ادامه از جدیدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ کشور باهدف ایجاد فضایی برای رقابت و بهتر دیده شدن در دنیای دیجیتال رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست