اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مساله جمعیت از مهمترین مسائلی است که مورد تاکید رهبری نیز بوده زیرا تنها مساله‌ای که جامعه را تهدید می‌کند و خطر بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

 حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: جمعیت مهمترین افتدار یک کشور به شمار می‌رود زیرا اگر جمعیتی پیر در جامعه باشد دشمنان به راحتی اقدام به ضربه زدن به کشور می‌کنند.

وی ادامه داد: طرح جوان سازی جمعیت باید به سرعت توسط مسوولان اجرایی شود تا جمعیت جامعه جوان و رشد جمعیت با فدرت اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه باید مدیریت در جامعه به صورت جمعی باشد، گفت: باید مسوولان با اتحاد و با مدیریت واحد در راستای توسعه برنامه‌های استان تلاش کنند.

وی بیان کرد: تلاش استاندار آذربایجان غربی به عنوان مقام عالی استان برای توسعه رشد استان قابل تقدیر است و مدیران نیز با مدیریت متحد در راستای توسعه استان تلاش کنند.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: نمایندگان مجلس با مسوول عالی استان همراهی دارند و این مساله نیز کم نظیر و مناسب است تا شاهد رشد استان باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، بیان کرد: روز قدس با دید الهی و دوراندیشی امام راحل نامگذاری شد و بر همه وظیفه است تا در روز قدس در میدان حاضر باشیم زیرا دفاع از مظلومان اولویت همه مسلمانان است.

وی اضافه کرد: همه باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم، زیرا دشمنان قصد دارند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و اتحاد آنها را نشانه گرفتند و با حضور مرد جبهه حق بر جبهه باطل پیروز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت کتاب نهج البلاغه افزود: این کتابی ارزشمند و مظلوم است و امیرمومنان در این کتاب مسیر سعادت بشر را بیان کردند وباید قدر این کتاب را دانست.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت: این نیروها در تمامی صحنه‌های کشور پای کار هستند و این افتخار بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست