اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مرحله دوم طرح اقدم ملی مسکن در آذربایجان غربی پایان ماه جاری آغاز خواهد شد.

جلال تقی دخت در جلسه مشترک با مدیر املاک و حقوقی اداره کل و روسای ادارات تابعه اظهار کرد: در مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن که اواخر دی ماه شروع می شود سهمیه استان تولید و عرضه مسکن دو هزار و ۴۳۶ واحد است .

او با اشاره به اینکه فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۷ شهر استان اجرا می شود ادامه داد: این شهرها شامل بوکان، ماکو ، بازرگان ، شوط ، پلدشت ، مهاباد ، میاندوآب است .

معاون بازآفرینی راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن ، چهار هزار و ۸۱۷ نفر در ۹ شهرستان استان نام نویسی کردند که به جز شهرستان‌های (سردشت و سیه‌چشمه) تمامی ظرفیت‌های تعیین شده در سایر شهرستان‌ها تکمیل شد.

به گزارش کردپرس، طرح اقدام ملی مسکن در قالب  تمامی طرح‌های اجرایی حوزه مسکن، بازآفرینی شهری پایدار، واگذاری اراضی در راستای تامین اقشار ویژه و طرح تامین مسکن «یکم»، دنبال می‌شود.

این طرح که برای اقشار کم‌درآمد در دو حوزه شهرهای زیر و بالای ۱۰۰ هزار خانوار اجرایی می‌شود در آذربایجان‌غربی برای ۲۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

سهم آذربایجان غربی شامل چهار هزار و ۳۰۰ واحد توسط بازآفرینی شهری، چهار هزار و ۲۰۰ واحد از طریق بنیاد مسکن و ۱۲ هزار نیز توسط سازمان ملی زمین و مسکن است که احداث می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست