اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: طی سال جاری چهار شهر استان به شبکه گاز سراسری متصل خواهد شد.

علیرضا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به در دست اجرا بودن گازرسانی به چهار شهر میرآباد سردشت، خلیفان مهاباد، زرآباد و قطور خوی، افزود: میرآباد سخت‌ترین پروژه فعلی شرکت گاز آذربایجان‌غربی است هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد در حال اجراست و هم اینک عملیات تکمیلی باقیمانده خط تغذیه آن به طول تقریبی ٣ هزار متر اجرا می‌شود.

او ادامه داد: با اتمام عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به میرآباد، این پروژه طی هفته دولت سال‌جاری به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی درباره پروژه گازرسانی به شهر خلیفان مهاباد هم گفت: عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و در مرحله نصب شیرهای اتصال است که امیدواریم گاز این شهر نیز بعد از اتمام تست‌های مورد لزوم در هفته دولت سال‌جاری به بهره برداری برسد.

اوبا بیان اینکه پروژه شهر زرآباد خوی هم تقریبا به اتمام رسیده و در آستانه بهره‌برداری است، بیان کرد: امیدواریم با روشن شدن مشعل این شهر، ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شوند.

شیخی همچنین با اعلام اینکه عملیات اجرایی خط انتقال قطور خوی با حدود ۲۰ کیلومتر مسیرسازی و حدود سه هزار و ۵۰۰ متر عملیات جوشکاری در حال انجام است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست