اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های آذربایجان غربی گفت: برای اجرای طرح‌های ایمنی در راه های منتهی به پایانه تمرچین ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین و هزینه می‌شود.

پیمان آرامون با اشاره به میزبانی محورهای استان از زائران اربعین از اجرای طرح‌های ایمنی بخشی در راه‌های استان خبر داد و افزود: برای اجرای طرح‌های ایمنی در راه‌های منتهی به پایانه تمرچین ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین و هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت کیت‌های ورودی و خروجی در پایانه تمرچین، روکش ۱۶ کیلومتر محور نقده پیرانشهر و خط کشی یک هزار کیلومتر از راه‌های منتهی به مرز تمرچین از جمله طرح‌های ایمنی بخشی به محورهای منتهی به مرز تمرچین هستند.

آرامون با بیان اینکه ۵ اکیپ کاری در حال آماده سازی جاده‌های استان برای استقبال از زئران اربعین هستند، اضافه کرد: تلاش می‌شود زیرساخت‌های لازم برای استقبال از زائران اربعین در مرز تمرچین فراهم شود.

وی همچنین با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی پایانه رازی خوی از جمله طرح‌های زیر بنایی و ملی در توسعه پایانه‌های مرزی کشور در جهت توسعه ترانزیت و صادرات کالا و تردد مسافر است، افزود: این طرح مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در ۱۲ هکتار زمین و ۹ هزار متر مربع زیر بنا در مرز ایران و ترکیه در مراحل پایانی ساخت و تجهیز قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر عملیات ساخت سالن‌های مسافری، محوطه پایانه و بخش‌های مختلف آن به پایان رسیده و دیوار کشی محدوده پایانه در دست اجراست.

وی اعتبارات ساخت این پایانه را ۲ هزار میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این پایانه ماه آینده با حضور مقامات بلند پایه کشور دو کشور ایران و ترکیه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان همچنین از آماده بهره برداری شدن ۱۴۸ کیلومتر توسعه و تکمیل راه‌های اصلی و روستایی استان و روکش آسفالت ۶۸ کیلومتر راه اصلی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳ هزار ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست