اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار کلانشهر ارومیه گفت: از ظرفیت‌های ۴ کلانشهر شمال غرب کشور در راستای احیای دریاچه ارومیه می توان بهره برد.

حسین مهدی زاده با اشاره به برگزاری دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور با حضور رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران ارومیه، تبریز، اردبیل و زنجان به میزبانی شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد، افزود: در این نشست پیرامون مباحث اقلیمی و محیط زیست کلان شمال غرب کشور به ویژه دریاچه ارومیه مباحثی مطرح شد، امیدواریم بتوان از ظرفیت‌های ۴ کلانشهر شمال غرب کشور در راستای احیای دریاچه ارومیه بهره برد.

وی ادامه داد: تأمین درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها و استفاده از ظرفیت مناطق آزاد از عمده مباحثی بود که در دومین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد.

مهدی‌زاده بیان کرد: در این نشست تصمیمات خوبی با توجه به ظرفیت‌های مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود در این ۴ مرکز استان شمال غرب اتخاذ شد.

شهردار ارومیه افزود: در این نشست پیرامون حوزه‌های مختلف اقتصادی و درآمدهای پایدار و استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد ماکو و جلفا و همچنین تصویب اساسنامه این مجمع مشورتی مباحثی گفتگو و تبادل نظر شد.

وی برهم‌افزایی در استفاده از ظرفیت‌های مشترک منطقه‌ای تاکید کرد و گفت: با توجه به ایفای نقش ۴ مرکز استان شمال غرب در اقتصاد کلان کشور و برخورداری آنها از ظرفیت‌های قانونی و بودجه‌ای، خواهیم توانست از این ظرفیت‌های بودجه‌ای در درآمدزایی و ایجاد منابع مالی پایدار به ویژه در حوزه گمرکات استفاده کنیم.

مهدی زاده یادآور شد: همچنین در این نشست پیرامون استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد ماکو و جلفا در راستای تأمین ماشین آلات شهرداری‌های کلانشهرهای کشور رایزنی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست