اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: دلایل فراوانی نامتعارف شکایات مردمی، شناسایی و رفع شوند.
رسول مقابلی در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که درمحل سالن حوزه استاندار تشکیل شد افزود: تشکیل پرونده و برخوردهای مکرر موردی در مقابله با نارسائی ها و تخلفات هرچند لازم و بازدارنده هست ولی چاره ساز نیست ، لذا علت و ریشه بروز تخلف و جرم شناسایی و بسترهای زایش و رویش تخلف در ادارات خشک شود.
مقابلی گفت : بررسی ها حاکی از این است که گاهاً سیاست ها ، انتصابات نابجا ، رویه های سنتی مورد عمل و در برخی موارد نیز کارکردهای سلیقه ای تعدادی از کارکنان در بخش های مختلف موجب تمرکز شکایات و نارضایتی ها در دستگاهها و ادارات شده وکلیات دستگاهها و مردم را با چالش مواجه می کند.
مقابلی خاطرنشان کرد: لازم است مدیران فراوانی شکایات مردمی در بخش های زیر مجموعه خود هم در ستاد استان و هم در شهرستانها را مورد سنجش و رصد موثر قرار داده و نقاط آسیب زا در رویه های مورد عمل را برای تسهیل و تسریع در امورات رفع و اعلام نمایند.
در ادامه برخی از مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات اصلاحی خود را در امر ارتقاء سلامت اداری ارائه و نکته نظرات خود را بیان کردند.

یک پاسخ

  1. انتصابات نابجا یکی از عوامل سوء اجرای برنامه هاست. مدیر اداره اموزش و پرورش شهر ما در همسایگی یک مربی پرورشی با مدرک فوق دیپلم زندگی میکرد و براساس روابط دوستانه وی را بسمت مسئول بهداشت اداره منصوب کرد حال انکه این فرد هیچ اطلاعی از زیست و بهداشت نداشت و در مورد دیگر یک لیسانس ادبیات را سمت مسئولیت یک ازمایشگاه منصوب کردند بدون انکه از علوم پایه چیزی بداند و اکنون هم فردی ازاده را با لیسانس پرورشی بسمت ریاست اداره منصوب کرده اند که در گذشته بدلیل سوء عملکردش کسی مایل به همکاری با وی نبود! و امثال این موارد در سطوح مختلف مدیریتی فراوان است که نشانه خیانت ریشه دار در فرهنگ این جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست