اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: دلایل فراوانی نامتعارف شکایات مردمی، شناسایی و رفع شوند.
رسول مقابلی در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که درمحل سالن حوزه استاندار تشکیل شد افزود: تشکیل پرونده و برخوردهای مکرر موردی در مقابله با نارسائی ها و تخلفات هرچند لازم و بازدارنده هست ولی چاره ساز نیست ، لذا علت و ریشه بروز تخلف و جرم شناسایی و بسترهای زایش و رویش تخلف در ادارات خشک شود.
مقابلی گفت : بررسی ها حاکی از این است که گاهاً سیاست ها ، انتصابات نابجا ، رویه های سنتی مورد عمل و در برخی موارد نیز کارکردهای سلیقه ای تعدادی از کارکنان در بخش های مختلف موجب تمرکز شکایات و نارضایتی ها در دستگاهها و ادارات شده وکلیات دستگاهها و مردم را با چالش مواجه می کند.
مقابلی خاطرنشان کرد: لازم است مدیران فراوانی شکایات مردمی در بخش های زیر مجموعه خود هم در ستاد استان و هم در شهرستانها را مورد سنجش و رصد موثر قرار داده و نقاط آسیب زا در رویه های مورد عمل را برای تسهیل و تسریع در امورات رفع و اعلام نمایند.
در ادامه برخی از مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات اصلاحی خود را در امر ارتقاء سلامت اداری ارائه و نکته نظرات خود را بیان کردند.

یک پاسخ

  1. انتصابات نابجا یکی از عوامل سوء اجرای برنامه هاست. مدیر اداره اموزش و پرورش شهر ما در همسایگی یک مربی پرورشی با مدرک فوق دیپلم زندگی میکرد و براساس روابط دوستانه وی را بسمت مسئول بهداشت اداره منصوب کرد حال انکه این فرد هیچ اطلاعی از زیست و بهداشت نداشت و در مورد دیگر یک لیسانس ادبیات را سمت مسئولیت یک ازمایشگاه منصوب کردند بدون انکه از علوم پایه چیزی بداند و اکنون هم فردی ازاده را با لیسانس پرورشی بسمت ریاست اداره منصوب کرده اند که در گذشته بدلیل سوء عملکردش کسی مایل به همکاری با وی نبود! و امثال این موارد در سطوح مختلف مدیریتی فراوان است که نشانه خیانت ریشه دار در فرهنگ این جامعه است.

پاسخ دادن به m لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست