اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دومین محموله اقلام پزشکی اهدایی کنسولگری ایران در گوانگجوی چین شامل ماسک سه لایه و پیشرفته،تب سنج،لباس ایزوله وعینک تحویل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه شد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاشهای وزارت امور خارجه در تقویت دیپلماسی سلامت در شرایط سخت کرونایی گفت: یکی از عرصه های تجلی مشارکت همگانی در مدیریت بیماری کرونا، اهتمام وزارت خارجه در تامین نیازهای پزشکی و درمانی است که بخوبی نمود دارد.

او ادامه داد: کنسولگری ایران در گوانگجوی چین علاوه بر اهدای ۲۰۴ هزار ماسک سه لایه، در محموله دوم نیز ۳۰ هزار ماسک پیشرفته و هزاران عدد تب سنج،عینک و لباس ایزوله به آذربایجان غربی اهدا نمود.

شهریاری با بیان اینکه استان در تعداد تخت های بستری،آی سی یو و اورژانس از وضعیت خوبی برخودار است گفت: همراهی سرکنسول ایران در گوانگجوی چین برای مقابله با کرونا از طریق تامین اقلام سلامت محور قابل تقدیر است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت مطلوب تجهیزات پزشکی و بهداشتی در بیمارستانهای استان گفت: در تامین اقلام حفاظتی و بهداشتی برای کادر درمان مشکلی وجود ندارد و اولویت نخست استان در توزیع اقلام بهداشتی، مدافعان سلامت هستند.

شهریاری همچنین در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مرجع تشخیص بیماری کرونا در ارومیه بمناسبت روز علوم آزمایشگاهی با قدردانی از تلاش بخش آزمایشگاهی بویژه در تشخیص بیماری کرونا افزود: نقش این عزیزان در تشخیص درست و جامع برای کنترل بیماری کرونا بسیار ارزنده است و تلاشهای آنان غیرقابل جبران است.

او با بیان اینکه ظرفیت آزمایشگاهی استان در تشخیص کرونا افزایش یافته است گفت: این عامل اگر چه موجب شناسایی بیشتر مبتلایان شده اما در کنترل بیماری و ایزوله افراد بیماری بسیار مهم و ارزشمند است.

شهریاری با قدردانی از تلاشهای کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: بیماری یابی که امروز در استان انجام می گیرد موجب شناسایی بیماران بیشتر و کنترل سریعتر بیماری می شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: به طور قطع با همراهی مردم و مسئولان در اجرای دقیق و کامل فاصله گذاری هوشمند می توانیم بیماری کرونا را به طور کامل کنترل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست