اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی، تولید مستمر و انبوه مسکن است، لذا دستگاه‌های اجرایی تا دو ماه فرصت دارند تا روند انتقال اراضی را انجام دهند

 محسن حمزه لو اظهار کرد: ۲۴ هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح ملی در داخل حریم تأمین شده است و در حال حاضر نیز ثبت نام ۶۰ هزار خانوار آذربایجان غربی در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند.

او با بیان اینکه سهم ابلاغی آذربایجان غربی از قانون جهش تولید مسکن ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد تعیین شده است، افزود: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال و مناطق روستایی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

حمزه لو، گفت: مشکلی از بابت تأمین اراضی برای ساخت مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در سریع‌ترین زمان ممکن زمین‌های مورد نظر را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

او افزود: با توجه به وضعیت بخش مسکن استان می‌توان با تعیین تکلیف اراضی تصرفی و شناسایی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، حجم قابل توجهی از چشم انداز تولید مسکن برای مدت مشخص در استان را تحقق داد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است و دستگاه‌های اجرایی تا دو ماه فرصت دارند تا روند انتقال اراضی را انجام دهند.

حمزه لو افزود: ظرفیت‌های قانونی استفاده از اراضی دولتی ابلاغ شده که تغییر کاربری زمین‌ها، الحاق به محدوده و شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی از جمله آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست