اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :امروز طی مراسمی و با حضور سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی و مسوولان شهرستانی مهدی قهرمانی رسما به عنوان فرماندار شهرستان میاندوآب معرفی شد.

🔹مهدی قهرمانی میاندوآب الاصل بوده و قبل از این پست های بخشداری، فرماندار تکاب و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان غربی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در  این مراسم گفت : انتقاد لازمه تحرک و پویایی است اما این انتقادها نباید منجر به توهین و تخریب شوند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری میاندوآب ، علی مصطفوی افزود: انتقاد لازمه تحرک و پویایی است اما این انتقادها نباید منجر به توهین و تخریب شوند ، در چارچوب نظام و قانون انتقاد همیشه سازنده خواهد بود .

مصطفوی میاندوآب را به عنوان یک شهر ویژه و استراتژیک اعلام کرد و گفت: دشمن زمان جنگ تا لب شهرستان هم آمده بود جوانان میاندوآبی توانستند هم از انقلاب دفاع کنند و هم در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و وجود ۸۵۰ شهید این شهرستان در زادگاه باکری ها مهر تاییدی بر این گفته هاست و ما هم اعتقاد داریم این شهرستان ویژه است و نگاه ویژه ای هم در استانداری به این شهرستان داریم.

مصطفوی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند ، گفت: اگر مردم نباشند ما هیچی نیستیم لذا باید در تکریم ارباب رجوع تلاش کنیم اگر امروز ما حرفی در دنیا برای گفتن داریم به خاطر پشتیبانی همین مردم است و همانگونه که شاهد بودید در ۱۳ آبان امسال تهدیدات دشمن به اوج خود رسیده بود ولی مردم با حضور خود در راهپیمایی روز ضد استکبار نشان دادند که همیشه پشتیبان این نظام هستند.
وی با بیان اینکه تا ۴۰ روز دیگر وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم شد و آغاز پنجمین دهه حکومت اسلامی را جشن خواهیم گرفت ، اطهارداشت : انتظار داریم تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند عملکرد نظام را برای مردم تبیین کنند، حتماً در برنامه های دهه فجر از حضور مردم استفاده کنند و برنامه ها باید حول محور مردم اجرا شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی امروز وحدت ما را نشانه رفته است و از رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی ناراحت است لذا امروز از گروههای سیاسی انتظار می رود در زمینه رسیدن به وحدت و انسجام تلاش های مضاعفی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، گفت : گاهی افراد برای رسیدن به اهداف سیاسی از خانواده شهدا استفاده ابزاری می کنند ولی واقعیت این است که خانواده شهدا همان طور که عزیزان خودشان را فدای نظام کرده اند اگر اتفاقی هم برای این کشور بیافتد باز هم اولین کسانی خواهند بود که جان خودشان را فدای این نظام خواهند کرد.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات آقای امیری فرماندار اسبق این شهرستان ، وی فردی کاردان معرفی کرد و گفت: امیری در هر شهری که خدمت کرده منشا خدمات خیری بوده است لذا بر خودم لازم می دانم از خدمات ارزشمندی که در دوران فرمانداری میاندوآب داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

مصطفوی گفت: قهرمانی امروز به عنوان بیست و هشتمین فرماندار میاندوآب و دومین فرماندار بومی این شهر معرفی می شوند و تجربیات گذشته وی در مقام بخشداری و فرمانداری و مدیر کلی می تواند کمک کند خدمات بهتری با عنایت خداوند به این مردم در جهت توسعه شهرستان ارائه دهند.

در پایان این مراسم از خدمات ۴۳ ماهه ناصر امیری به عنوان فرماندار میاندوآب قدردانی و مهدی قهرمانی به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست