اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بازگشایی راه دسترسی ۱۰۰ روستا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبرداد.

ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مسیرهای روستایی توسط عوامل راهداری افزود: با تلاش راهداران طیی ۲۴ ساعت گذشته راه دسترسی نزدیک به ۱۰۰ روستا بازگشایی شده و عملیات بازگشایی همچنان ادامه دارد.

او افزود: در حال حاضر راه دسترسی به ۹۰روستا در استان مسدود است که ازاین تعداد ۱۸ روستا در ارومیه قرار دارند.

شکری تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران راه دسترسی کلیه روستاها تا فردا بازگشایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: ۹۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۶۸ اکیپ راهداری با ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات شبانه روزی برای بازگشایی مسیرها تلاش می کنند

مدیر کل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی هم گفت: طی ۲ روزگذشته در جاده‌های مواصلاتی این استان به ۲۳۲ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند و طی این مدت، ۷۵ خودرو حادثه‌دیده در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان غربی امدادرسانی شد.

رهبر سوره افزود: از این تعداد سه نفر در پایگاه‌های امداد و نجات اسکان اضطراری داده شده و هفت نفر از سرنشینان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

او تاکید کرد: با توجه به توصیه های مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی مسافران محترم برای تردد، زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به‌ همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست