اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی از ثبت ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در  استان خبر داد.

با گذشت چهار روز از شروع تبلیغات انتخاباتی در آذربایجان غربی ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی توسط هیئت نظارت بر انتخابات ثبت شده و رصد تخلفات همچنین توسط نیروی انتظامی و سایر مراجع ذی صلاح در حال انجام است.

به گفته رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی؛ تخلفاتی همچون تبلیغات غیر از محل‌های تعیین شده در سطح شهر، تخریب کاندیداها توسط یکدیگر به خصوص در فضای مجازی، چاپ و توزیع پوسترها بزرگ‌تر از سایز ارائه شده بیشترین مورادی بوده که تا کنون در استان گزارش شده است.

قنبر کریم نژاد افزود: شعبات ویژه رسیدگی بر تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌های هر شهر تشکیل شده است.

بد اخلاقی های تبلیغاتی از روز اول در حوزه ارومیه گزارش شد و فرماندار ارومیه هم منتقد وضع موجود شد و نامزدهای مجلس یازدهم در ارومیه طی نخستین شب و روز مهلت قانونی تبلیغات ضمن بی‌توجهی به برنامه‌ریزی مجریان انتخابات، به چسباندن پوسترهای خود روی در و دیوار و هر جای ممکن شهر اقدام کردند.

این در حالی بود که مجریان انتخابات در ارومیه از ایجاد مکان های مشخص در ۶۵ نقطه شهر برای چسباندن اقلام تبلیغاتی خبر داده بود، برخی از نامزدها به چسباندن تبلیغات محیطی روی دیوارها، تیرهای برق، جدول کنار خیابان‌ها و … اقدام کرده‌اند. از این روی فرماندار ارومیه اعلام کرد: برای همه متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

بر اساس اعلام رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی؛  امسال ۱۰۰ صندوق اخذ رای افزایش یافته است و ۲ هزار ۱۱۷ شعبه اخذ رای در آذربایجان غربی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ایجاد می‌شود.

کریم نژاد ادامه داد: از این تعداد، یک هزار و ۶ شعبه شهری و یک هزار و ۱۱۱ شعبه روستایی است.همچنین هفت شعبه اخذ رای برای اقلیت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: در این دوره ۹ هزار ناظر بر روند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست