اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار و خطرناک گفت: تولید حفظ و ارتقاء امنیت در استان در سایه تلاش های نهادهای انتظامی – امنیتی – قضایی رضایت بخش است و باید در تقویت این وضعیت تلاش مضاعف نمود.

ناصر عتباتی با اشاره به اهمیت کنترل مجرمان حرفه ای خصوصاً اراذل و اوباش گفت: باید امر پیشگیری را در مقابله با اراذل و اوباش ملاک عمل قرار دهیم و از اقدامات بازدارنده و کنترلی در پیشگیری از جرایم احتمالی این افراد بهره بگیریم ، خصوصا جلوگیری از تشکیل باندهای اراذل واوباش راهکار مناسب در پیشگیری از جرایم ارتکابی آنها می باشد و باید برخوردهای انتظامی وقضایی در مراحل بعدی اقدامات مد نظر قرار باشد و ضمن رصد مستمر اراذل و اوباش اقدامات قضایی و قانونی هم به موقع انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: آن چیزی که مور مطالبه عمومی مردم هست مقابله و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و نا امن کنندگان امنیت عمومی جامعه هست و دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با احترام کامل به این خواست مردم اقدامات مفصل و گسترده ای برای مبارزه با اراذل و اوباش انجام داده و هم افزایی و هماهنگی مطلوبی در این زمینه بین دستگاهها ایجاد شده است.

عتباتی در پایان تاکید کرد: اخلال در آسایش مردم و نا امنی برای جامعه به هیچ وجه پذیرفته نیست و خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آسایش مردم است و با برهم زنندگان این امنیت در همه سطوح برخورد جدی و قاطع و بازدارنده صورت خواهد پذیرفت.

در ادامه مهر انگیز دادیار دیوان عالی کشور که به عنوان میهمان در این جلسه حضور داشت با اشاره به اهمیت امنیت گفت : تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان محترم کل کشور نیز بر برخورد شدید با بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم است و مجموعه دادستانی و انتظامی استان آذربایجان غربی اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

مجیدی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه گفت: اولویت دادستانی مرکز استان با راهبری های ریاست محترم کل دادگستری جلوگیری از شکل گیری باندها و گروههای اراذل و اوباش است و یکی از محوری ترین اولویت های پلیس نیز باید این باشد.

وی افزود: هر گونه قدرت نمایی با چاقو و اقدامات مجرمانه که باعث رعب و وحشت در جامعه می باشند نیاز به تظلم خواهی از سوی مردم نیست و به محض شناسایی این افراد باید با آنها برخورد شود و مجموعه‌های اراذل و اوباش باید تحت رصد و کنترل باشند.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان نیز در این جلسه با تاکید به لزوم حفظ امنیت گفت: برخورد با اراذل و اوباش باید یک اولویت اساسی برای مجموعه های قضایی و انتظامی که نقششان پاسخ به مطالبات مردم در تامین امنیت است باشد.

جهانبخش به تداوم همکاری های مطلوب دستگاه های قضایی و انتظامی در مبارزه با اراذل و اوباش تاکید و پیشگیری ها را در امر مقابله بسیار موثر و حائز اهمیت دانست.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند و در پایان مصوباتی به تصویب اعضاء رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست