اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: کلاس آموزشی آگاهی رسانی خطرات و رفتار ایمن تر در برابر مین برای دانش آموزان روستای مرزی هورسین ارومیه با حضور سرپرست دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران برگزار شد.

حمید محبوبی در این باره گفت: کلاس آموزشی آگاهی رسانی خطرات و رفتار ایمن تر در برابر مین و مهمات بجامانده از جنگ تحمیلی برای ۳۴۰ نفر از دانش آموزان روستای مرزی هورسین ارومیه برگزار شد.

او افزود: کاهش آمار تلفات و حوادث در مناطق آلوده به مین استان، نتیجه هم افزایی و تعامل خوب بین مرکز مین زدایی کشور، سازمان بهزیستی و اداره آموزش و پرورش، همچنین دهیاران و روستائیان با جمعیت هلال احمر است.

پاتریک هوزر؛ سرپرست دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران در ادامه گفت: یکی از سازمان‌های بشردوستانه ‌ای که در راستای مقابله با آلودگی تسلیحاتی و کمک به قربانیان این پدیده فعالیت می‌کند کمیته بین‌المللی صلیب سرخ است؛ این سازمان بشردوستانه سازمانی بی‌غرض، بی‌طرف و مستقل است که فعالیت‌های بشردوستانۀ آن حمایت از حیات و کرامت قربانیان جنگ و دیگر شرایط خشونت آمیز و امدادرسانی به آنها است.

هوزر افزود: کمیته بین الملی صلیب سرخ از مشاهده فعالیت های سازنده بسیار خرسند است و در آینده نزدیک سطح همکاری خود را با این جمعیت عامل المنفعه گسترش می دهد.

او گفت: دامنه فعالیت های هلال احمر آذربایجان غربی گسترده بوده و می‌توان اذعان کرد حجم کار صورت گرفته در این استان فراتر از انتظار و بسیار حرفه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست