اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از عودت ۴۷  هزار و ۴۷۱ دستگاه خودروی غیربومی از ورودهای محورهای مواصلاتی استان به دلیل محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی کرونا خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا با بیان اینکه مهم ترین رویکرد پلیس در اجرا و نظارت بر این محدودیت ها بر محوریت اقناع سازی افکار عمومی برنامه ریزی شد، اظهار داشت: از نخستین روز اجرای این محدودیت ها و به منظور نظارت و کنترل ترددهای خودرویی،‌ نیروهای پلیس راه و راهور درمجموع در ۱۷۰۶ نقطه در سطح استان مستقر شدند.

او ادامه داد:‌ در رویکرد اقناع سازی نیز بالغ بر  ۵۸ هزار و۴۴۳ تذکر لسانی به رانندگان خودروها در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان پلیس ارائه شد و تعداد ۴۷ هزار و۴۷۱دستگاه خودروی غیربومی نیز از ورودهای محورهای مواصلاتی استان عودت داده شدند.

سردار خرم نیا افزود: با توجه به محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز برای  راننده و مالک خودرو که ترددهایی غیرقانونی داشتند از طریق سامانه های پیامکی اطلاع رسانی و تذکرات لازم داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  با اشاره به حوزه دیگر مسئولیتی پلیس در نظارت بر اماکن عمومی و اصناف گفت:‌ با همکاری تیم های مشترک پلیس،‌ علوم پزشکی ، صمت واصناف؛ مصوبات اعلامی بر نوع و نحوه فعالیت های واحدهای صنفی نیز در این مرحله از اجرای طرح با جدیت دنبال شد و تعداد ۱۸ هزار و۸۳۰ تذکر به صاحبان اماکن عمومی در رعایت مصوبات اعلامی ارائه شد و تعداد ۱۴۸۱ واحدی صنفی بی توجه نیز پلمب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست