اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی گفت: ۲۲ عنوان برنامه در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان برگزار می شود.

سردار مسعود خرم نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره امر به معروف ونهی از منکر برگزار شد افزود: در طول هفته امر به معروف ونهی از منکر ۲۲ عنوان برنامه از ۱۰ لغایت ۲۰ شهریور ماه سال جاری  در سطح استان برگزار می شود.

سردار خرم نیا با اشاره به اینکه توجه به شعار سال و رونق تولید ملی اولویت اصلی برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری است تصریح کرد : گردهمایی مردمی با موضوع رونق تولید ملی  با هدف تاثیر رونق تولید ملی در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه در سراسر استان در طول هفته  امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نبادی امر به معروف و نهی از منکر را تنها در برخورد با بدحجابی خلاصه  کرد یاد آور شد: اگر مسئله امر به معروف و نهی از منکر به درستی فرهنگسازی و در جامعه جریان سازی شود قطعا برخی ناملایمات و کج رفتاری های و ناهنجاری های جامعه حل خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نقش یک سری دستگاه ها به ویژه رسانه ملی و اصحاب رسانه در جهت فرهنگ سازی امر به معروف ونهی از منکر اساسی است اظهار کرد: باید در ایام محرم از ظرفیت های هیئت های مذهبی و مراسمات عزاداری در جهت فرهنگ سازی و جریان سازی در رابطه با امر به معروف و نهی از متکر استفاده شود.

سردار خرم نیا خاطر نشان کرد: برگزاری ۱۵ جلسه با موضوع اخلاق  برای مدیران ادارات با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ، تشکیل ۱۱۶تشکل مردمی و ۴۷۵شورای اداری باموضوع امر به معروف و نهی از منکر ، تشکیل ۳ هزار و ۵۰۰ گروه طلائیه دار امر به معروف ونهی از منکر و انجام ۲ هزارو ۶۳۰ مورد فعالیت تبلیغی و ترویجی از جمله مهمترین برنامه های ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان در سال گذشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست