اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در جامعه اسلامی همگان حق اعتراض دارند، گفت: تخریب اموال عمومی و اغتشاش به معنای اعتراض برای اصلاح امور نیست.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: حق اعتراض اصول خاصی دارد که در قانون نیز تعریف واضحی برای آن شده است؛ نباید اعتراض مردمی را به سمت ناآرامی و اغتشاش سوق داد.

وی با بیان اینکه ایجاد آشوب و تحمیل خسارت به بیت المال به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، افزود: دستگاه قضایی با اغتشاشگران به صورت جدی برخورد کند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به نقش دشمنان نظام اسلامی در اتفاقات اخیر، بیان کرد: هدف دشمن در اغتشاشات اخیر خدشه دار کردن امنیت کشور بود.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت و آرامش کشور، گفت: دشمن در اتفاقات اخیر به توانایی نیروهای نظامی در برقراری امنیت و آرامش پی برد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نقش شایعه پراکنی در تحریک احساسات و گمراه کردن جوانان، اظهار کرد: باید برخورد جدی با عاملان تحریک احساسات مردم و شایعه پراکنان انجام شود تا دیگر کسی جرات تکرار آن را نداشته باشد.

وی در رابطه با نقش سلبریتی‌ها در گسترش نا آرامی‌ها، گفت: برخی از هنرمندان و ورزشکاران در هدایت و گسترش ناآرامی‌ها نقش بسزایی داشتند که باید برخورد جدی با آنان انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: برخورد با سلبریتی‌ها خاطی باید به گونه‌ای باشد که درس عبرتی برای آنانی شود که به پشتوانه نظام به دارایی و مقام رسیده‌اند ولی امروز در خیال باطل خیانت هستند.

 وی با اشاره به نقش مردم در حفظ آرامش و فروکش کردن اغتشاشات، بیان کرد: مردم با دیدن اینکه اغتشاش گران چگونه به بیت المال آسیب می‌زنند، سریعا فتنه را تشخیص و مقابل اغتشاشگران ایستادند.

امام جمعه ارومیه همچنین در رابطه با روز سالمندان نیز گفت: سالمندی چرخه بشریت است و اسلام بارها بر احترام به والدین و بزرگترها تاکید کرده است.

وی ادامه داد: خانه سالمندان مختص کسانی است که امکانات و شرایط نگه داری از والدین برای آنان در خانه ممکن نیست؛ نباید اینگونه تلقی شود که والدین مسن باید به خانه سالمندان سپرده شوند که به هیچ عنوان پسندیده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست