اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه برای اتمام و تحویل مسکن مهر این استان تخصیص یافته و در این طرح هزینه شده است.

سید محسن حمزه لو با بیان اینکه این اعتبار در بخش‌های مختلف زیربنایی و روبنایی تخصیص یافته و هزینه شده است، افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در استان آغاز شد که از این تعداد ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهرهای بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۹۷۸ واحد از پروژه‌های مسکن مهر در آذربایجان غربی باقی مانده است.

حمزه لو بیان کرد: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرآیند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ادامه گفت: ۳۲ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان واجد شرایط نهایی هستند که این آمار ۲۰ درصد متقاضیان را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعداد کل متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی ۱۶۸ هزار و ۴۹۴ خانوار بوده که ۱۶۶ هزار و ۲۸۶ متقاضی تاکنون تعیین تکلیف شده اند، افزود: برنامه ابلاغی ۴ ساله برای آذربایجان غربی در بخش نهضت ملی مسکن ساخت ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد مسکونی است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر نیزحدود ۶ هزار واحد در مرحله فونداسیون، ۳ هزار و ۶۲۲ واحد در مرحله اسکلت و سقف و ۲۴۸ واحد تکمیل شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

حمزه لو با بیان اینکه واحدهای تکمیل شده نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی نیز به زودی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، اضافه کرد: برخی از متقاضیان نیز خواهان استفاده از تسهیلات بانکی خودمالکین بودند که برای این افراد نیز یک هزار و ۶۳۲ پروژه تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست