اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به تداوم برخورد با مراکز غیرمجاز که در کار پزشکی دخالت می کنند، گفت: سه مرکز دیگر شامل لیزرتراپی، کاشت مو و دفتر کار مامایی پلمب شد.

ناصر مسعودی افزود: در یکی از این موارد، از ادامه فعالیت یک مرکز غیرمجاز لیزرتراپی، پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست که با وجود عدم حضور پزشک و به کارگیری افراد فاقد صلاحیت حرفه ای دایر شده بود، ممانعت شد.

وی اضافه کرد: همچنین یک مرکز کاشت مو با علت ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز توسط افراد فاقد صلاحیت توسط کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه بعد از طی مراحل قانون پلمب شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه برآن، طبق بررسی و بازدید میدانی صورت گرفته از یک دفتر کار مامایی، این دفتر به دلیل کسب‌نکردن مجوز قانونی و شروع فعالیت پیش از موعد، انجام اقدامات درمانی غیرمرتبط و تبلیغات خارج از ضوابط تعطیل شده و پرونده آن هم جهت پیگیری در اختیار واحد نظارت بر درمان قرار گرفت.

مسعودی گفت: طی هفته نخست خردادماه جاری، از ۲۰ مرکز درمانی و پزشکی بازدید شد که شامل چهار مرکز درمانی، سه درمانگاه شبانه روزی، پنج مطب پزشکی، ۲ مطب دندانپزشکی، ۲ مطب پزشک عمومی، ۲ دفتر کار گفتار درمانی، یک دفتر کار تغذیه و یک دفتر کار بینایی سنجی بود.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، موضوع را به شماره تلفن ۳۲۲۴۵۴۵۴ اطلاع و یا به صورت حضوری موضوع را در اختیار اداره نظارت بر درمان دانشگاه واقع در تقاطع خیابان جهاد و راهنمایی قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست