اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از ابتدای سالجاری تاکنون از پایانه های مرزی استان خبر داد.

ارسلان شکری با بیان اینکه با توجه شیوع ویروس کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مرزی رعایت می‌شود، افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر خارجی و مابقی مسافران ایرانی بودند.

وی اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل محدودیت‌های موجود کاهش بسیار قابل ملاحظه‌ای داشته است که امیدوار به بهبود شرایط کرونایی در جهان و درنتیجه تردد و مبادلات بین المللی راحت در آینده نزدیک هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۶ روز ابتدای طرح نوروزی سال جاری از ۲۸ اسفند تا چهارم فروردین همچنین بالغ بر ۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی تردد کردند.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون استانی و مابقی در مسیرهای برون استانی جابجا شده‌اند.

شکری ادامه داد: برای جابه‌جایی مسافران نوروزی ۶۶۸ دستگاه اتوبوس، ۹۱۶ دستگاه مینی بوس، ۱۱۸۷ دستگاه سواری و بالغ بر ۴۲۰۰ نفر راننده و کمک راننده و ۱۴۰ دستگاه اتوبوس VIP برای خدمات رسانی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: نظارت بر مراکز معاینه فنی و افزایش ساعات کنترل معاینه فنی و دقت در کنترل روند فعالیت این مراکز، نظارت بر کیفیت و کنترل فروش بلیط اینترنتی و حضوری و خدمات دهی ناوگان مسافری عمومی و چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقرار گیت های ضدعفونی کننده بخشی از آمادگی‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای استقبال از مسافران نوروزی است.

شکری اضافه کرد: در حدود ۳ هزار دستگاه در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان با ۴ هزار نفر راننده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آماده خدمات رسانی به افرادی که قصد عزیمت به شهرهای دیگر را دارند، هستند.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان تمامی رانندگان ناوگان عمومی مسافربری نسبت به ارائه اطلاع سفر شامل مشخصات راننده، شرکت مسافربری، مختصات سفر همچون مبدا، مسیر عبوری، شهرهای در مسیر عبوری، محل توقف برای نماز و وعده غذایی و اطلاعات مشابه اقدام می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست