اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت تعدادی از زنان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی گفت: انجمن زنان کارآفرین در راستای پیگیری مسائل و مشکلات زنان کارآفرین استان باید تشکیل شود.

 نادر صادقی روز یکشنبه در نشست زنان کارآفرین استان که به همت دفتر امور زمان و خانواده استانداری ترتیب یافت، با اشاره به فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی استان، این فعالیت را ستود و افزود: بانوان کارآفرین استان الگویی موثر بر دیگر بانوان استان هستند چرا که توانسته اند در کنار مسئولیت های زندگی نقش خود ا در تحقق برنامه های اقتصادی کشور ایفا کنند.

او با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی استان با بانوان کارآفرین و حل مشکلات آنان، گفت: استانداری تمامی تلاش خود را در حمایت از این بانوان کار آفرین انجام می دهد و امیدواریم با رفع موانع پیش رو شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان استان در عرصه های اقتصادی و کارآفرینی باشیم.

او همچنین با اشاره به برخی از مشکلات بانوان کارآفرین در تولید و عرضه محصولات تولیدی خود بیان کرد: ایجاد سیستم های مدیریت زنجیره تامین در روند طراحی ، تولید و فروش محصولات تولید و آشنایی بیشتر با نیازهای بازار در فعالیت های اقتصادی ضروری است.

در این جلسه که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ترتیب یافت، بانوان کارآفرین مسائل و مشکلات اقتصادی خود را مطرح کردند و مدیران کل حاضر در جلسه ضمن استماع آنها دستورات لازم برای حل آنها را صادر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست