اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری با محوریت توسعه فضاهای فرهنگی و هنری قابل اجرا است.

سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید از روند بازسازی پردیس مهر ارومیه اظهار کرد: فرهنگ و هنر عنصر زیرساختی و حیاتی برای تقویت ساختارهای اجتماعی بوده و در این راستا توجه به این عرصه در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری با جدیت دنبال می‌شود.

حمزه‌لو تاکید کرد: توجه به بخش فرهنگ و هنر نیازمند مساعدت تمامی دستگاه‌های اجرایی و همراهی سرمایه‌گذاران است و در این راستا باید از مشارکت بخش خصوص نیز بهره لازم را برد. 

وی ادامه داد:  امسال یک هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری این استان در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ١٠ پروژه بازآفرینی شهری در سطح شهرستان ارومیه در حال اجراست.

وی بیان کرد: مشارکت بخش خصوص می‌تواند زمینه را برای بازسازی سینماهای استان فراهم کند. 

احد هوشمند قره باغ، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در راستای بازسازی سینماهای کشور انجام داده و در این استان نیز سینماهای ایران و آزادی ارومیه در وهله اول بازسازی شده‌اند. 

هوشمند قره‌باغ ادامه داد: سینما آزادی که با نام جدید پردیس سینمایی مهر ارومیه در شرف اتمام مراحل بازسازی است که سعی داریم بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست