اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تهیه یک شیوه نامه انتصاب و برکناری مدیران در دولت ضروری به نظر می رسد تا افراد لایق تر انتخاب شوند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی جمعه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، افزود: قدردان زحمات دولت هستیم و امیدوارم که برای رفع مشکلات مردم گام بردارید.

وی با تاکید بر لزوم تقویت گمرکات، تقویت دیپلماسی مرزی و تقویت دفتر امور خارجه با تفویض اختیار به استاندار افزود: در بخش کشاورزی نیازمند ارتقای جایگاه سازمان جهاد کشاورزی استان و تفویض اختیار بیشتر به استان هستیم و برای رفع مشکل دریاچه ارومیه، نقش استان باید برجسته شود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به استخدام خانواده ایثارگران گفت: برای تقویت دستگاه‌های فرهنگی به خصوص صداوسیما و حوزه‌های علمیه نیاز به اعتبارات بیشتری است.

حجت الاسلام  قریشی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارومیه کلان شهر محسوب نمی‌شود در حالی که روزانه جمعیتی بالغ بر یک میلیون دارد و باید به عنوان کلانشهر باید محسوب شود تا از مزایای آن برخوردار شویم، برای آسفالت خیابان‌ها ارومیه نیازمندیم قیر رایگان تخصیص داده شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تخریب ویلاها در باغ شهر ارومیه عنوان کرد: تخریب خانه‌های ویلایی مردم چهره نظام را بد می‌کند از این به بعد اجازه ندهید ساخته شوند ولی موجودی‌ها را تخریب نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست