اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امتیازاتی به فرمانداران برای الحاق‌های جدید به روستاها در راستای توسعه صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی اعطا شده است.

محمدصادق معتمدیان با اعلام اینکه تکمیل زنجیره صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از اولویت‌های فعلی استان است، افزود: آذربایجان غربی از منابع معدنی، محصولات متنوع کشاورزی و ظرفیت‌های تولیدی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و عدالت در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات برای توسعه صنایع تبدیلی در سطح شهرستان ها باید رعایت شود.

او همچنین از ارتقای شاخص‌های توسعه در آذربایجان ‌غربی خبر داد و بیان کرد: جمعیت روستایی و عشایری استان جمعیت مولد بوده و می کوشیم زیرساخت ها برای استفاده بهینه از این ظرفیت فراهم شود.

استاندار آذربایجان‌غربی عدالت را از شعارهای محوری دولت عنوان کرده و افزود: با اقدامات جهادی دولت سیزدهم، در سال‌های آتی شاهد سبز شدن وضعیت شهرستان ها و روستاهای استان از نظر توسعه زیرساخت‌ها و امکانات خواهیم بود.

معتمدیان همچنین با اشاره به درآمد پایین شهروندان روستایی استان، اضافه کرد: علت اصلی کاهش درآمد در روستاها، خام فروشی محصولات و مکانیسم های غلط در این زمینه بوده و با ورود دلالان، تولیدات کشاورزی به قیمت های بسیار پایین‌تر خریداری می شود.

او در پایان با بیان اینکه در حوزه های عمرانی و زیرساختی خدمات بی نظیری در ۴۵ سال گذشته به روستاها و روستاییان ارائه شده‌، افزود: آنچه که مورد توجه دولت سیزدهم است، توجه، تمرکز و پیشرفت و آبادانی در روستاهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست